kolmapäev, 6. jaanuar 2016

Tehke mulle ära!

Endomondo on tore asi, paneb inimesed liigutama. Mõnikord isegi ohtlikult palju liigutama. Ma ju ise olen hea näide sellisest tegelasest, kelleks muutumise eest arstid, füsioterapeudid, arvamusliidrid ja ei tea kes veel aeg-ajalt ikka teles ja ajalehes hoiatavad. Mina neid ei usu - olen kange ja ajan ikka oma jonni.

Millest ma siis räägin? Endomondo väljakutsetest loomulikult. Vana-aasta õhtul sai välja käidud väike idee - lähen Eesti jookseb 2016 challenget juhtima ning püsin seal eesotsas nii kaua kui jõuan. Tõenäoliselt vajun kevadepoole ära kuna ilmad on vähem ekstreemsed ja see meelitab konkurente rohkem jooksuradadele. Lisaks igatsen hirmsasti rattaga metsavahel maanteid mõõta tuul juustes lehvimas. Ehk siis ilmselt tuleb mingil hetkel loomulik ärakukkumine. Aga niikaua tehke mulle kotti.

Jooksukilomeetrite challenge asub SIIN
Kalorite challenge on SIIN

Võtsin selle kalorite asja juurde kuna ma lihtsalt pean triatloni jaoks muid asju ka tegema ja et oleks miski motivaator, mis ajaks mind rattapukile, basseini või jõutreeningusse. Sain just teada, et suure tõenäosusega mind tööandja poolt toetatakse ning Otepää Ironmanil õnnestub vast Tanel Padari ja muude kuulsustega rammu katsuda. Enne pean aga kevadel ühe vana võla ära lahendama: maraton alla kolme tunni. Hetkel on silmad Haapsalu maratoni peal, aga eks variante on veel.

Iseenesest jooksu väljakutse algus oli lihtne. 1. Jaanuari hommikul pärast seda kui öösel purjutamise tagajärjel pea jalapealt magama kukkusin aeti meid sisuliselt hommikul üles sõnadega: "nüüd poolmaratoni jooksma!" Mis seal ikka, kui vaja, siis vaja. Õnneks ei olnud tempo väga kiire ning ajapikku hakkas isegi vaikselt pohmell mööduma. Keerulisemad momendid olid vast kohad, kus naised näitasid näpuga mõne mäe suunas ja me pidime siis vennaga sellest mäest üles sprintima. Umbes poole jooksust arvasin, et see poolmaratoni distants on nali. Alles siis kui Presidendi lossi ette jõudes näitas kell 10 km möödumist sain aru, et ei tehtudki nalja. Peame ju meriväljale tagasi ka jooksma. Vähemalt ees ootav saun oli mõnus ning 22 kilomeetrit jooksu viis meid Anneliga Endomondo väljakutset kohe esimesel Jaanuaril juhtima.

Mis siin ikka pikalt rääkida.

Tehke mulle ära!
PS: Rünno Ruulile väljakutse ei kehti :)
Veel seda, et naised võiks siis Anneliga võistelda.

sportlik esimene jaanuar. Jah ma näen priskem välja, sest 
võtsin pühadel mõned kilod kaalus juurde.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar