teisipäev, 12. jaanuar 2016

Suhkruvaba väljakutse

Üsna ära leierdatud teema. Anneli viskas mõtte õhku, mina haarasin sabast kinni ja nii me kokkuleppele saimegi. Väljakutse kestab täpselt kuu aega. Eks pärast vaatame, mis edasi saab.

Mõned reeglid:

Keelatud on kõik tooted, mille valmistamisel ühe olulise komponendina on kasutatud suhkrut: (limonaadid, alkohol, muud magustatud joogid, kommid šokolaadid, küpsised, kringlid, tordid ja muud maiustused, mis mulle hetkel pähe ei tule.

Lubatud on puuviljadest, marjadest, meest saadav suhkur. Energiajookide ja geelide tarbimine treeningutel, mille kestvus on üle kahe tunni. Ehk olukordades, kus suhkru tarvitamine toob tervisele rohkem kasu kui selle mittetarvitamine on see lubatud. Lisaks lubatud tooted, kus suhkrut on kasutatud vähesel määral kõrvalkomponendina (näiteks viilutatud sink, karbonaad, köögiviljasalat jne).

Algus 12.01.2016, lõpp 12.02.2016.

Panin selle blogisse kirja just sellepärast, et ma ei saaks oma sõnu süüa. Kindlasti panen tulemused kirja siia blogisse ning kutsun kõiki väljakutsega liituma.

Käisin nädalavahetusel kaalu peal ka, näitas 74,8 kg. Nii suurt numbrit pole enam ammu kohanud. Usun, et suhkruvaba kuu peaks vähemalt osaliselt aitama mul oma kehakaalu prandada.

Endomondo jooksuväljakutse on edenenud siiani plaanipäraselt. Olen pärast esimest kümmet päeva 147 kilomeetriga Rünno Ruuli järel teisel kohal. Anneli on oma 101 kilomeetriga hetkel naistest esikohal. Aga konkurents on tihe.

Lõpetuseks näidis mu eelmise nädala treeningutest. Kuna väljas hullas krõbe külm ja mul ei ole varustust ning ega ka väga soovi külmemaga kui -10 väljas sportida, siis tegin kõik sisetingimustes. Rattasõiduks kasutasin pukki ning jooksuks jooksulinti koos kalibreeritud Garmin footpodiga). Ujusin ka loomulikult ujulas, mitte õues.

E: Brick- Ratas 1 tund, 20 min, millele järgnes kohe jooks 14 km, kõik aeroobses tsoonis.

T: Puhkus - sörkisin ainult töölt ämma juurdening kella panin tööle distantsi mõõtmiseks.

K: Hommikul kerge jooks 7.7 km. Õhtul Brick - ratas 50 min, mille sees 4 x 4 min jõuintervallid 60 rpm kadents Z3. Rattale järgnes jooks 10 km püramiididena (1k väga kerge, 1k aeroobne, 1k maratonitempo).

N: Ujumine 2100m. Treening võetud Don Finki IM70.3 treeningu raamatust. Liiga üleväsinud olin, et muid trenne teha.

R: Jooks 13k aeroobne + 30 min jõutreening

L: Pikk jooks 24 km Z2 aeroobses tsoonis.

P: Hommikul ujumine 2200m jällegi Don Finki programmi järgi. Õhtul Brick - tund ratast 100+ rpm Z1-Z2 tsoonis. rattalt jooksule 14 km aeroobselt Z2 alumises otsas.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar